Ofte stilte spørsmål

Jeg har glemt passordet mitt? Hva gjør jeg

Bare send en e-post til sebastian@oppstartsguiden.no så fikser han det ASAP.

Jeg skal starte ny bedrift. Hva kan dere hjelpe meg med?

Vi tar i mot oppdrag daglig og hjelper kunder med å bygge deres digitale tilstedeværelse. Vi er en totalleverandør av absolutt alt det mest grunnleggende en ny bedrift skulle trenge, til en fast månedspris. Vi tilbyr: 

  • Enkel nettside eller nettbutikk
  • Logo
  • Fargepalett
  • Typografi
  • Google min bedrift
  • Google ads
  • Support og opplæring
  • Oppsett av arbeids e-poster 
  • Oppsett av SOME-kontoer
  • Regnskaps avtale

Hvorfor skal jeg velge Oppstartsguiden?

Hos Oppstartsguiden får du alt det mest grunnleggende du trenger på ett sted, til en fast billig pris. Her trenger du ikke stresse over ekstrakostnader eller dårlig kvalitet. Vi er eksperter på bedriftsprofilering. Vi ønsker å være din støttespiller, og en aktør du kan lene deg på som fersk bedriftseier.

Har dere lang leveringstid?

Det kommer an på hvilken pakke du velger og om det eventuelt er kø, vårt mål er å levere alt innen 2 arbeidsdager. Vi garanterer leveranse innen 7 virkedager.

Hjelper dere bare oppstartsbedrifter?

Nei!

Vi hjelper alle som trenger en digital tilstedeværelse! Mange av våre kunder har holdt på i flere år. Det er aldri for sent å sette igang!

Hvorfor priser dere lavere enn konkurrentene?

Vi mener at det ikke er noen gode tilbud for nye entreprenører. Vi har erfart at det er krevende å starte en ny bedrift som helt fersk. Derfor ønsker vi tilby billige og gode løsninger til de som kanskje ikke har så stor egenkapital.

Tilbyr dere webhotell og domenenavn?

Ja, vi tilbyr hosting internt og kan både kjøpe domenenavnet for deg samt koble det opp.

Hva slags nettsider bygger dere?

Våre nettsider er bygget i Webflow. Fordelen med Webflow er at du får komplett design frihet, slik at nettsiden din blir unik. Det er også ekstremt brukervennlig, slik at du enkelt kan redigere tekst selv.

Hvordan betaler man?

Vi fakturerer på organisasjonsnummeret ved leveranse. Du får en ny faktura hver måned.

Hva skjer hvis jeg ikke liker nettsiden eller logoen?

Dersom du ikke liker nettsiden eller logoen ved leveranse får du én mulighet til å endre designet før vi publiserer nettsiden. Dette er inkludert.

Hvordan redigerer jeg nettsiden min?

Du får grundig opplæring i hvordan du kan redigere tekst innhold på nettsiden, dette er kjempeenkelt.

Hvis du er ekstra nysgerrig kan du gå inn her for å se i nøye detalj hvordan det fungerer

Kan jeg si opp abonnementet?

Dersom du ønsker å si opp abonnementet under bindingstiden, er du nødt til å betale bruddgebyr i henhold til avtalevilkårene. Dersom du ikke lenger har bindingstid og ønsker å avslutte avtalen, send oss en mail på hei@oppstartsguiden.no eller ring oss på +47 22 12 08 83.

Jeg ønsker flere undersider.

Ikke noe problem! Vi avtaler en pris

Jeg ønsker flere undersider.

Kostnaden på å produsere en logo vil variere fra prosjekt til prosjekt på grunn av diverse faktorer. Noen av de faktorene kan være antall forslag du ønsker eller arbeidsmengde. En svært viktig faktor av logoutvikling er å finne ut hva som passer dere best, basert på ulike analyser. Jo mer tid, desto større sannsynlighet for at vi kan utvikle en logo som treffer riktig.

Hvordan redigerer jeg nettsiden min?

Ja! Vi mener at alle skal få profesjonell hjelp, uansett størrelse på både oppdrag og bedrift! Du trenger bare å sende oss en mail, så finner vi ut av noe sammen.

Kan jeg si opp abbonnomentet?

Hos oss vil det aldri være skjulte kostnader! Kontrakten vi lager sammen med dere vil ha alle kostander for prosjektet oversiktlig dokumentert.

Kan jeg overta hosting selv?

Vi tar alle utfordringer på strak arm! Ta kontakt med oss så tidlig som mulig, slik at vi kan begynne planleggingen.

Blir jeg involvert i designprosessen?

Ja, våre kunder vil alltid være en integrert del av designprosessen. Vi lytter alltid til våre kunder fra start, og deres innspill vil være essensielt for hvordan sluttproduktet blir.

Hvordan tar dere betalt?

Vi sender deg en lokasjon hvor vi vil at du skal legge pengene. Neida, vi sender faktura :)

Hvor lang tid bruker dere på å lage noe?

Det kommer helt an på størrelsen av prosjektet, men vi prøver å få det til så effektivt som mulig. Send oss gjerne en melding angående prosjektet ditt, så kan vi finne ut hvor lang tid det vil ta.

Kan dere lage design til visitkort, brosjyrer og menyer sammen med min nye logo?

Ja, selvfølgelig kan vi hjelpe deg med å lage design til de markedsmateriellene du ønsker. Kostander rundt dette tar vi før vi setter igang.

Jeg er i et annet land enn dere, kan det påvirke noe?

Det er ikke noe problem, vi kan ordne møter over nett. Dette er også en veldig enkel og effektiv måte å ha en samtale, da man ikke trenger å bruke tid på reising osv.

Jeg har en logo fra før, kan dere fortsatt hjelpe med å designe noe annet for bedriften min?

Ja, så klart kan vi hjelpe deg med det. Man trenger ikke å ha bestilt noe fra oss fra tidligere av for å få hjelp.

Får jeg tilbakebetalt forhåndsbetalingen hvis jeg kansellerer bestillingen?

Nei, dessverre får man ikke igjen forhåndsbetalingen. Dette er fordi vi setter av tid og planlegning av prosjektet deres.